اکودی‌ام

تغییر لوگوی اندروید

اندروید و لوگوی جدید

گوگل با ارائه یک لوگو جدید، تغییراتی را در لوگوی اندروید اعمال کرده است. این لوگوی جدید، شامل یک ربات سه‌بعدی بوده که به عنوان جایگزینی برای لوگوی قبلی انتخاب شده است. آخرین باری که لوگوی قبلی اندروید معرفی شده، سال ۲۰۱۹ بود. لوگوی جدید شامل تصویر سه‌بعدی یک ربات مشهور به همراه تغییراتی در لوگوی متنی است.

 

تحلیل لوگوی جدید اندروید

در این لوگوی جدید، حرف “A” به صورت بزرگ در ابتدای کلمه “اندروید” نوشته شده، در حالی که قبلا همیشه تمامی حروف به صورت کوچک نمایش داده می‌شدند. علاوه بر این، ربات سبز مسطح اندروید جای خود را به ربات سه‌بعدی داده است.

رونمایی گوگل از لوگوی جدید اندروید

گوگل تاکنون اعلام رسمی درباره این تغییرات نکرده است و صرفاً لوگو را به‌روزرسانی کرده است. با این حال، آنها اعلام کرده‌اند که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهند کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این لوگو برای اولین بار در نمایشگاه CES در ژانویه ۲۰۲۳ مشاهده شده و چند هفته پس از آن، گوگل در رویدادهای I/O نیز از آن استفاده کرده است. با این حال، مشاهدات نشان می‌دهد که سایت رسمی اندروید هنوز از لوگوی قدیمی استفاده می‌کند با این حال گوگل در انتهای یک ویدئو با عنوان “Android App Safety – Always on protection” از این لوگوی جدید استفاده کرده است. (مشاهده در یوتیوب)