اکودی‌ام

گزارش عملکرد فصل بهار تپسل منتشر شد: «محبوب‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی از نگاه تپسل»

مجموعه گزارش‌های تپسل از وضعیت بازار و وضعیت فعالین صنایع مختلف در بازار تبلیغات دیجیتال، نتیجه سرمایه‌گذاری و تمرکز ما بر جمع‌آوری و تحلیل داده‌ است. امروز بعد از یکسال این سرمایه‌گذاری به بار نشسته و حالا می توانیم نتیجه این سرمایه‌‌گذاری را با فعالین صنایع مختلف به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که اثرات این گزارش‌ها را در رشد و توسعه بازار شاهد باشیم چرا که همواره تپسل در مسیر رشد خود، رشد بازار و صنعت را در نظر داشته و دارد. سرمایه‌گذاری برای بزرگ شدن صنعت، یعنی سرمایه‌گذاری برای فردای بهتر.

گزارش بهار 1402 تپسل

در ادامه نگاهی به گزارش فصل بهار ۱۴۰۲ تپسل خواهیم داشت:

گزارش بهار 1402

تاثیر مناسبت‌ها و رویدادها بر تعداد نمایش تبلیغات

بیشترین‌های تپسل طبق گزارش بهار ۱۴۰۲

بیشترین تعداد نمایش برای یک تبلیغ دهنده: +۱۱ میلیارد

بیشترین نصب برای یک تبلیغ دهنده: +۳۰۰ هزار

بیشترین تعداد اکشن ارسال شده برای یک تبلیغ دهنده: +۶۰ هزار

شما میتوانید از طریق کارشناسان خبره اکودی‌ام در زمینه اجرای کمپین های تبلیغاتی خود در شبکه های تبلیغاتی یکتانت و تپسل اقدام کنید. ارتباط با اکودی‌ام ←

بیشترین قیمت اکشن برای یک تبلیغ دهنده: ۱۵۰ هزار تومان

بیشترین قیمت کلیک برای ی تبلیغ دهنده: ۵۳۰۰ تومان

بیشترین تعداد کلیک برای یک تبلیغ دهنده: +۱۵ میلیون

بیشترین تعداد محتوای ایجاد شده برای یک تبلیغ دهنده: ۱۵۰۰ محتوا

برترین ویدیوهای تبلیغاتی در بهار ۱۴۰۲

دانلود گزارش بهار ۱۴۰۲ تپسل

در ادامه انتشار سری گزارشات تپسل، تصمیم گرفتیم گزارشی از فصل بهار ۱۴۰۲ را نیز گردآوری کرده و منتشر کنیم. امیدواریم این مجموعه گزارش‌ها در ساختن دورنمایی برای طراحی استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال مفید واقع شود و دید وسیع‌تری به کسب‌وکارها بدهد.

دریافت گزارش تپسل