اکودی‌ام

روش‌های تبلیغات مؤثر برای افزایش فروش: راهکارها و استراتژی‌ها

تبلیغات مؤثر برای افزایش فروش: راهکارها و استراتژی‌ها

در دنیای رقابتی امروز، یکی از چالش‌های اساسی کسب‌وکارها، جذب مشتریان و افزایش فروش است. در این راستا، استفاده از روش‌های تبلیغاتی مؤثر می‌تواند به طور قابل‌توجهی در بهبود عملکرد کسب‌وکار و افزایش درآمدها و سودها مؤثر باشد.
در این مقاله، کسب‌وکارها و بازاریابان می‌توانند

با رایج ترین روش های بازاریابی در ایران و جهان آشنا شوید

از تاریخ شکل گیری علم بازاریابی بیش از دو قرن می گذرد. این شاخه از علم کسب و کار تا امروز تغییرات زیادی داشته و شکل های مختلفی به خود گرفته است. برای آشنایی با رایج ترین روش های بازاریابی در ایران و جهان با ما تا انتهای این مقاله در اکودی‌ام همراه باشید.

افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) چیست و چه مزایایی دارد؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است و طی سال‌های اخیر فراگیرتر شده است. این روش تاثیر خوبی در افزایش فروش مستقیم و توسعه برندسازی و برنامه‌های بازاریابی دارد. این مدل درآمدی، ویژگی‌های جذابی دارد که اگر بتوانید به‌

چگونه یک کمپین بازاریابی دیجیتال سودآور داشته باشیم؟

چگونه یک کمپین بازاریابی دیجیتال سودآور داشته باشیم؟

 اگر به عنوان یک بازاریاب به فکر داشتن یک کمپین بازاریابی پربازده و منسجم هستید، باید هم ­راستا با تغییرات پی در پی دنیای دیجیتال پیش بروید و بر اساس روندهای موجود در بازار کسب و کار خود، تحولاتی ایجاد کنید. هنگامی که کمپین خود را راه­ اندازی و اجرا کردید، فرصت­ های زیادی برای انجام

جذب مشتریان با بازاریابی دیجیتالی

جذب مشتریان با بازاریابی دیجیتالی

مدتی است که خرده فروشی حضوری و سنتی رو به کاهش بوده است. از آنجایی که همه‌‌گیری کووید-۱۹ باعث شد که مصرف‌‌کنندگان بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند و محصولات و کالاها را در خانه‌ هایشان تحویل بگیرند، بازاریابان به دنبال راه‌‌هایی برای بازگرداندن مشتریان به مغازه‌‌های خود هستند. اگر صاحب یک …

جذب مشتریان با بازاریابی دیجیتالی ادامه مطلب »

5 استراتژی بازاریابی که صاحبان مشاغل باید در سال 2022 به کار گیرند

۵ استراتژی بازاریابی که صاحبان مشاغل باید در سال ۲۰۲۲ به کار گیرند

اگرچه سال ۲۰۲۱ بی‌ نهایت بهتر از سال ۲۰۲۰ بود، اما چالش‌ های منحصر به فرد خود را داشت. با شروع سال ۲۰۲۲، این فرصتی است برای شروع تازه و انجام تمام کار هایی که قسم خورده بودیم یک سال در میان انجام دهیم. چه شخصی و چه حرفه ای، سال جدید زمانی است برای …

۵ استراتژی بازاریابی که صاحبان مشاغل باید در سال ۲۰۲۲ به کار گیرند ادامه مطلب »

6 روش متداول در حوزه اجرای تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار

۶ روش متداول در حوزه اجرای تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار

متداول ترین روش های اجرای تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار کدامند؟ در این مقاله شما را با برخی از این روش ها آشنا خواهیم کرد: متداول ترین روش ها در حوزه اجرای تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار ۱. فوکس گروپ (گروه های کانون) فوکس گروپ ها یکی از برترین شیوه های کسب اطلاعات …

۶ روش متداول در حوزه اجرای تحقیق بازاریابی و کسب اطلاعات بازار ادامه مطلب »

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

ما از ابزارهای زیادی برای کمک کردن به بازاریابیمون استفاده می‌کنیم. همینطور وقت خیلی زیادی هم روی آزمایش کردن ابزارهای جدید و سرویس‌هایی که می‌تونن بدن صرف می‌کنیم تا بهترین و درست‌ترین ابزار رو پیدا کنیم. باید اعتراف کنم که مقداری اقتصادی هم پیش می‌ریم. روی هر ابزاری که باهاش کار می‌کنیم دقت می‌کنیم تا …

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد ادامه مطلب »

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟

در دنیای مدرن امروز، وبسایت های بهینه شده برای موبایل و استراتژی های بازاریابی جدید برای موفقیت کسب و کار ضروری است. فرقی نمی کند که قصد افزایش فروش دارید یا می خواهید تعامل با مشتری را افزایش دهید، شناخت بازاریابی موبایلی باید در دانش بازاریابی آنلاین شما وجود داشته باشد تا بتوانید نهایت بهره …

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟ ادامه مطلب »

بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریابی مستقیم یکی از روش های بسیار موثر در بازاریابی و تبلیغات است. نتایج این روش به طور مشخص قابل اندازه گیری هستند. حال چرا باید از بازاریابی مستقیم استفاده کنید؟ و چگونه می توانید استراتژی تبلیغات بازاریابی مستقیم خود را بسازید؟ در این مقاله درباره مزایا، مراحل و نمونه های موفق یک کمپین بازاریابی …

بازاریابی مستقیم چیست؟ ادامه مطلب »