اکودی‌ام

راهنمای کامل محتوا و بازاریابی محتوا

راهنمای کامل محتوا و بازاریابی محتوا

چند سالی بیشتر نیست که فضای مجازی و اینترنت در قلب خانه های همه ما رسوخ کرده است. احیانا اخیرا کسی هم به شما گفته که «اگر میخواهی در کسب و کارت موفق شوی یک سایت درست کن و محصولاتت را آنلاین بفروش!». اگر شما هم جزء همین دسته از افراد هستید و برای خودتان …

راهنمای کامل محتوا و بازاریابی محتوا ادامه مطلب »

بازاریابی معکوس

بازاریابی معکوس یکی از روش های محبوب بازاریابان

مقالات زیادی می تواند در رابطه با اهمیت بازاریابی نوشته شود. از یک مغازه کوچک گرفته تا یک برند بزرگ، تفاوتی ندارد، بازاریابی نشان داده که توانایی تغییر در هر مدل کسب و کاری را دارد. این نکته را در ذهن داشته باشید که کسب و کارهای کوچک و بزرگ در حال به کارگیری روش‌های …

بازاریابی معکوس یکی از روش های محبوب بازاریابان ادامه مطلب »

بازاریابی فصلی چیست؟

بازاریابی فصلی چیست؟

با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال، بسیاری از بازاریابان متوجه تغییر در ذهنیت مشتریان می شوند؛ ذهنیت هایی مثل گذراندن وقت با خانواده، شب های آرام و … در نتیجه بسیاری از برندها پیام و محتوای خود را طوری تغییر می دهند که با این ذهنیت های جدید هماهنگی داشته باشد. این تغییر را …

بازاریابی فصلی چیست؟ ادامه مطلب »

بازاریابی رویدادی چیست؟ استراتژی، زمان بندی و نمونه ها

اگر تا به حال رویدادی را برگزار کرده باشید باید بدانید که فرقی نمی کند روی کاغذ چقدر خوب برنامه ریزی کرده باشید در هر صورت بلیط ها به خودی خود فروش نمی روند. برای فروش بلیط، باید یک استراتژی بازاریابی رویدادی قوی داشته باشید تا رویداد شما را برای مخاطب هدف تبلیغ کند. اما …

بازاریابی رویدادی چیست؟ استراتژی، زمان بندی و نمونه ها ادامه مطلب »

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست؟

اگر می‌خواهید با تبلیغ بهترین محصول خود به مشتریان جدید دست پیدا کنید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از بازاریابی ویروسی است. البته این روش به سادگی اضافه کردن چند المان بامزه به پیام‌های تبلیغاتی نیست. ما در ادامه توضیح خواهیم داد که چه قدم‌هایی لازم است تا به موفقیت نزدیک و نزدیک‌تر شوید. در …

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست؟ ادامه مطلب »